Klachtenregeling

Als u een klacht hebt of ontevreden bent dan hopen we dat u altijd contact opneemt met uw zorgverlener.

Maar als u niet meer in gesprek met uw zorgverlener wilt of durft te gaan, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris kan u informeren over de klachtenregeling en bemiddelen tussen u en de zorgverlener.

De klachtenfunctionaris is iemand bij wie u kunt binnenlopen, die u kunt bellen of mailen.

U kunt bij hem terecht om advies te vragen als u ontevreden bent of een klacht hebt.

Hij kan u helpen bij:

  • de juiste weg vinden voor het oplossen van uw klacht
  • bemiddelen tussen u en de zorgverlener
  • een gesprek regelen tussen u en de zorgverlener
  • door met u mee te gaan naar zo’n gesprek
  • het bieden van praktische tips en het op papier zetten van uw klacht.

Contactgegevens:

Harold Zegers

h.zegers@klachtenfunctionaris.nu

06-24849636